Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Wanneer je jouw gewenste product hebt gevonden, klik je op "toevoegen aan winkelwagen". In je winkelwagen kun je de aantallen wijzigen. Daarna klik je op "update winkelwagen".
Kan ik een bestelling wijzigen?
Een bestaande bestelling kan niet meer worden gewijzigd.

Het beste kun je hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen.
En de eerste bestelling retourneren.
Kan ik een bestelling annuleren?
Voor het annuleren van je bestelling kun je het best zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen.
Wat gebeurt er als een product niet op voorraad is?
Indien een gedeelte van je bestelling niet voorradig is, dan wachten we met leveren tot je bestelling compleet is.

Het kan zijn dat het product bij onze leverancier niet op voorraad is.
Als daardoor de levering te lang duurt, nemen we contact met je op.
Wellicht kunnen wij een alternatief aanbieden of het aankoopbedrag van het na te leveren product terugstorten.

Retourneren

Hoe retourneer ik een product?
Wanneer een bestelling niet naar wens is, mag je de bestelling binnen 14 dagen retourneren. De bestelling mag alleen worden geretourneerd, als het product in originele staat en verpakking, ongebruikt, onbeschadigd en geseald is.

Download hier je retourformulier, vul deze volledig in. Knip het adres van de salon af en plak deze label over de oude label heen.
Je kunt het pakket afgeven bij een pakketpunt bij jou in de buurt.

De retourkosten zijn volledig voor eigen rekening.
Als het product niet geopend is, zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen (na ontvangst) terugstorten op je bankrekening.
Hoe ruil ik een product?
Als je een product wilt ruilen, kun je het bestelde product het beste retourneren, zoals hierboven beschreven, en het gewenste product opnieuw bestellen.
Wat als een product niet compleet of defect is?
Als een product defect of niet compleet is, kun je het beste meteen contact met ons opnemen.
Via info@vividskin.nl of bel naar +31 (0)6 – 57 66 54 30.

Verzenden en bezorgen

Wat is de levertijd?
Binnen 1 a 3 werkdagen wordt de bestelling verzonden (mits de bestelling op voorraad is).

Het is afhankelijk van PostNL of de levertijd ook wordt gehaald.
Wat zijn de verzendkosten?
Als de bestelling onder de € 100,- is, betaal je verzendkosten.
Dit bedraagt € 8,95.
Kan de bestelling ook worden opgehaald?
De bestelling kan ook worden opgehaald. In het bestelproces kun je dat apart aanvinken. Nadat de bestelling is afgerond, wordt er z.s.m. contact met je opgenomen om af te spreken voor het ophalen.

Betalen

Met welke betaalmethodes kan er worden betaald?
Met de volgende betaalmethodes kan er worden betaald:
  • Apple Pay
  • iDEAL
  • Creditcard
Hoe betaal ik met een cadeaubon?
Als je met een cadeaubon wilt betalen, kun je de code op de cadeaubon in het veld invullen naast de knop "waardebon toepassen.
Klik op de knop om hem in te leveren.

Je kan online de cadeaubon niet in gedeeltes inleveren.
Hoe kan ik spaarpunten inleveren?
Als je in je winkelmand staat, kun je onderaan je punten toepassen.
Hier kan je ook zien hoeveel punten je op dat moment hebt.

Vul de gewenste punten in en klik op "punten toepassen".
Daarna kan je rechts van je winkelmand je korting zien.
Hoe spaar ik punten?
Bij VividSkin kun je sparen voor punten en inleveren voor korting.

Per besteding van € 25,- ontvang je 10 punten.
100 punten is € 5,- waard.

Na elke behandeling of online aankoop (nadat de bestelling is afgerond) worden de punten bijgeschreven.

Als een product wordt geretourneerd worden de desbetreffende punten van je puntentotaal afgehaald.